Cho Thuê Văn Phòng Ảo, Văn Phòng Chia Sẻ tại các toà nhà hạng A, trung tâm tp.hcm

Why choose G-Office?

  

Prestigious address at central

G-OfficeEstablished in June 2006, G-Office provides emerging business and mobile Professionals with a prestigious local business address in HoChiMinh city, Vietnam. It's located in key business destination and near major transportation hubs.

We owned the room, we recognize and value the fact that virtual offices need to be fixed and constant. In our commitment to provide you with a secure experience, we offer you our undertaking that the office address will not be changed and remain static throughout the term

Address:
R 0606 - Rosana Tower - 60 Nguyen Dinh Chieu str. - Dist .1 - Ho Chi Minh city - Vietnam
R1901 - Saigon Trade Center, 37 Ton Duc Thang str., Dist.1., Ho Chi Minh City - VietNam
15th Floor - Vincom Center, 72 Le Thanh Ton str., Dist.1, Ho Chi Minh City - VietNam
2nd Floor - HaDo Airport Bulding, 02 Hong Ha str., Dist. Tan Binh, Ho Chi Minh City - Viet Nam

 

You can view the pictures of G-Office here

  

Lowest price with full services

We're a low-cost, no frills provider with transparent pricing which you only pay for the basics.

We are confident that our prices are highly competitive. To give our customers the peace of mind, we lock the prices in upon confirmation of the customers's purchase and no sudden increase of price will be initiated.

  

Reliable

High standards and attention to details. Being honest to ourselves and delivering on promises. We are constantly planning and improving our features to ensure that our customers can run their business better.

We are more than just a place to ‘park’ your business operations – we aim to grow together with our clients’ businesses by providing the adequate support. Our rationale is that if you are doing well, we will continue to do well too.

  

Great Customer Service

G-OfficeFriendly, human & relaxed, professional. Our aim is to treat each and every customers of G-Office as a personal friend and G-Office focused on paying out bonuses accordingly to customer satisfaction.

To date, G-Office is well-known for its brand leadership by its no-gimmicks packages with price transparency and warmly Customer care policy.

Even as we have gradually become the fastest growing provider, G-Office still retains that personal touch of a warm and friendly environment that hundreds of our customers know us by.

And that is why customers still prefer us against others because we sincerely and seriously care about them.

In this page, you will learn the features of our innovative services that G-Office offers. We will also explain how office space and virtual office services really works.

In this page, you will learn the innovative virtual office services that G-Office provides, and how each of these virtual office services really works.

G-Office is not like any ordinary virtual office provider. G-Office offers reliable and affordable virtual office solutions to emerging entrepreneurs and established businessmen.

While we strive to be professional in our service, we are hopelessly personal to our customers. We know our virtual office customers and understand their little quirks.

  

State-of-the-art technology support

We provide a virtual workplace in which licensed real estate sales persons can utilize our state-of-the-art support and technology foundation for their business. From the field to the comfort of your home office, we have the support that will allow you to advance your business.

Data hosting facilities in a secure location ensuring data confidentiality and excellent disaster recover; technical support and maintenance for networks. Our advanced IP-PBX system come with the GSS (G-Office Self-service System) services can provide you with access to your own virtual office, accessible from anywhere, ensuring that your data is held in a secure location. You avoid the cost of investing in expensive technical resources and a local support infrastructure.

Làm thế nào loại bỏ đối thủ cạnh tranh? (Phần hai)

Làm thế nào loại bỏ đối thủ cạnh tranh? (Phần hai)

Bán hàng, ngày nay không chỉ đơn thuần là hành vi đưa hàng ra thu tiền về. Đó là quá trình từ quảng cáo tiếp thị để khách hàng biết đến sản phẩm, làm quen với sản phẩm... Người bán hàng thành công là người khiến khách hàng gắn bó với bạn mãi mãi.

Chiến lược phát triển tăng trưởng tập trung

Chiến lược phát triển tăng trưởng tập trung

Một thời, nói đến taxi, người ta nghĩ ngay đó là mailinh, với màu xanh hy vọng, nhưng đó là thời mà kinh tế thịnh vượng, không gặp bão khó khăn, nhưng những năm gần đây, khi nền kinh tế đi xuống, kéo theo sự đầu tư dàn trải, không tập trung vào thế mạnh vốn có của mình, Mailinh

Lý luận về hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp thương mại

Lý luận về hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp thương mại

Phân tích điểm mạnh và điểm yếu trong phạm vi doanh nghiệp
Để xây dựng được chiến lược kinh doanh doanh nghiệp phải tiến hành phân tích, đánh giá những yếu tố bên trong doanh nghiệp như : tiềm lực tài chính, nguồn nhân lực, trình độ tổ chức quản lý, cơ sở vật chất kỹ thuật...Từ đó xác định được điểm mạnh, điểm yếu của doanh nghiệp ,

Các chiến lược cạnh tranh, nội dung, So sánh sự khác nhau, Ưu nhược điểm, khi nào thì vận dụng

Các chiến lược cạnh tranh, nội dung, So sánh sự khác nhau, Ưu nhược điểm, khi nào thì vận dụng

Chiến lược chi phí thấp nhất :
Mục tiêu của công ty theo đuổi chiến lược chi phí thấp là tạo lợi thế cạnh tranh bằng cách tạo ra sản phẩm với chi phí thấp nhất. 
 
Đặc điểm: 
Tập trung vào công nghệ và quản lý để giảm chi phí

Hoạt động kinh doanh của chúng ta là gì ?

Hoạt động kinh doanh của chúng ta là gì ?

Để có ý nghĩa mục tiêu phải có bốn đặc tính.
Thứ thất, một mục tiêu được coi là thiết lập tốt nếu nó chính xác và có thể đo lường.

Quạ đen và Chim Ưng

Quạ đen và Chim Ưng

Ở đời làm gì cũng phải biết năng lực của bản thân, đừng mù quáng để rồi chuốc lấy thất bại”.

Có một người chăn cừu nuôi cả nghìn con cừu trong nông trường, ông ta và các con đều sống ở đó. Người chăn cừu có hai người hàng xóm, Chim Ưng và Quạ. Chim Ưng làm tổ trên vách đá, suốt ngày nhìnchằm chằm vào đàn cừu. Còn Quạ thì làm tổ trên một cái cây nhỏ trên núi. Mỗi khi khát nước, Quạ đều bay xuống nông trường uống nước của cừu. Người chăn cừu cứ như vậy bình an sống cùng hai người hàng xóm.

IKEA nhà bán lẻ hàng đầu

IKEA nhà bán lẻ hàng đầu

IKEA có lẽ là nhà bán lẻ toàn cầu thành công nhất thế giới. Được thành lập bởi Ingvar Kamprad tại Thụy Điển vào năm 1943 khi ông chỉ mới 17 tuổi, ngày nay siêu thị bán đồ gia dụng này đã phát triển thành một thương hiệu nổi tiếng toàn cầu với 230 cửa hàng tại 33 quốc gia, đón tiếp 410 triệu khách hàng mua sắm mỗi năm và thu về 14,8 tỷ EURO (tương đương 17,7 tỷ USD). Bản thân Kamprad, ông chủ tập đoàn tư nhân này, được đồn đại là người giàu nhất thế giới.

Tư duy biện chứng trong kinh doanh

Tư duy biện chứng trong kinh doanh

Phép biện chứng duy vật” là học thuyết về sự vận động, phát triển của chính thế giới vật chất cũng như của ý thức con người phản ánh thế giới đó. Chúng ta cần tránh 2 thái cực sai lầm là xem thường triết họctuyệt đối hóa vai trò triết học vì nó sẽ dẫn đến kết quả là dễ bị mất phương hướng, thiếu tầm nhìn, thiếu chủ động và kết quả là dễ bị vấp vá, thất bại. Trong thực tế, các lợi ích của phép biện chứng chưa thể hiện rộng rãi như khả năng của nó. Vì,